Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Cool reklama: explozivní Carousel


ikona
JAn_G
Cenami ověnčená reklama, která vám vyrazí dech 

Philips Cinema 21:9 TV je první LCD televizor, který pracoval s širokoúhlým formátem 64:27 (21:9, tedy rožíšření tradičního formátu 16:9) a rozlišením 2560x1080, navržený pro filmy natáčené systémem CinemaScope nebo v moderním anamorfickém formátu 2.37:1. Není proto divu, že firma Philips vyrukovala s nabušenou online reklamní kampaní, která zahrnovala i dvouminutový spot nazvaný Carousel, jenž v roce 2009 vyhrál hlavní cenu na prestižním festivalu Cannes Lions International Advertising Festival. Přestože se jedná pouze o kontinuální sled freeze frame záběrů z policejního zátahu na bankovní lupiče, spot se pyšní přímo výbušnou dynamikou a spolehlivě vám vyrazí dech. Přesvědčte se sami.


Komentáře

  • Do této diskuze ještě nikdo nepřispěl, buďte první.
VSTOUPIT
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení


Registrace