Cool reklama: explozivní Carousel
07:00 | 27.02.2013 |
Cenami ověnčená reklama, která vám vyrazí dech
Philips Cinema 21:9 TV je první LCD televizor, který pracoval s širokoúhlým formátem 64:27 (21:9, tedy rožíšření tradičního formátu 16:9) a rozlišením 2560x1080, navržený pro filmy natáčené systémem CinemaScope nebo v moderním anamorfickém formátu 2.37:1. Není proto divu, že firma Philips vyrukovala s nabušenou online reklamní kampaní, která zahrnovala i dvouminutový spot nazvaný Carousel, jenž v roce 2009 vyhrál hlavní cenu na prestižním festivalu Cannes Lions International Advertising Festival. Přestože se jedná pouze o kontinuální sled freeze frame záběrů z policejního zátahu na bankovní lupiče, spot se pyšní přímo výbušnou dynamikou a spolehlivě vám vyrazí dech. Přesvědčte se sami.
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
Zapomenuté heslo
Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.
Přihlášení
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Vytvářet filmové blogy
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry