Cool reklama: Ne, vážně to není okno
17:00 | 06.09.2013 |
Reklamy se snaží zákazníka přesvědčit o mnoha věcech. Že jejich prací prášek umí odstranit i ten největší sajrajt. Že jejich instantní polévka je jako od babičky. A že jejich brambůrky jsou ty pravé pro vaše večerní rande s televizí. No a i výrobci těchto kouzelných skříněk (hodně placatých skříněk), ke kterým každý večer usedají miliardy lidí, se snaží trumfnout konkurenci a nalákat kupujícího s naditou peněženkou na to své nej. LG představuje Ultra HD model ve spotu se skrytou kamerou. Nic netušící uchazeči o práci se můžou v průběhu záludných otázek kochat výhledem z okna. Tedy do té chvíli, než na město dopadne meteorit. Tihle herci by za své výkony jistě zasloužil nějakou tu cenu.
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
Zapomenuté heslo
Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.
Přihlášení
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Vytvářet filmové blogy
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
Ale tak třeba čekal za dveřma místnosti psycholog a právník LG, a každej "nachytanej" dostal svojí bednu zdarma. tj reklama za cca 1.6 milionu Kč? Hmm...