TOP 5: Nejlepší reklamy ze Super Bowlu
08:00 | 03.02.2015 |
Fanoušci New England Patriot slaví, televize NBC si mne ruce z více jak stomilionové sledovanosti a obchodníci sčítají tržby ze všeho toho prodaného piva a brambůrek. Televizní svátek roku, uctívaný Super Bowl, je holt opět za námi a kromě sportovního zážitku a spotů na ty největší filmové trháky nám naservíroval i spoustu špičkových a nákladných reklam. Jenže podobně jako u filmových lákadel, i na reklamním poli je to letos docela slabota.
Reklamám sice ani letos nechyběly hvězdné tváře. Pierce Brosnan tak vyzkoušel novou Kiu, ve výplachu profláklý Danny Trejo si udělal srandu z klasického sitcomu a Jeff Bridges se objevil asi v nejvíc WTF kampani nedělního večera. Kromě Machety ovšem nikdo z nich dvakrát nepobavil. Také automobilky zůstaly za očekáváním a kromě neselhávajícího Jeepu a motivační Toyoty nám nepředvedly nic extra. Letošní přestávky nenabídly zkrátka příliš úderných spotů, jež bychom si pamatovaly ještě dlouho po skončení. I z takového reálného Pac-mana se dalo vymáčknout daleko více. I přesto jsme ale dali dohromady pětku toho nejzajímavějšího, bez extra nároku na pořadí, co by vám z letošního Super Bowlu nemělo utéct.
5. Budweiser - Lost Dog
A jaká že reklama byla letos u diváků nejoblíbenější a nejsledovanější? Vlastně téměř ta samá jako minulý rok. Pivní magnát Budweiser totiž loni silně zabodoval se svým kouskem Puppy Love, u něhož si poplakali celé rodiny. Tvůrci proto letos přišli s pokračováním této zvířecí lásky, která je zase o tom samém a opět slaví ohromný úspěch. Ostatně více jak dvacet milionů zhlédnutí na Youtube během pěti dnů mluví v tomto případě za vše. Budweiser prostě ví, pro jaké publikum točí. Rodinky budou sušit kapesníčky i tentokrát.
4. Esurance – Say My Name
Walter White je zpátky! Tedy aspoň na jednu minutu. Pojišťovací firma Esurance se totiž rozhodla kultovní seriálovou postavu vzkřísit a dokázat vám, že byste rozhodně neměli věřit každému lékárníkovi. V Heisenbergově případě by se vám to totiž mohlo krutě nevyplatit. Ze samotného námětu se dalo sice vytěžit mnohem více a Bryan Cranston asi jen potřeboval koupit manželce nové auto. Jakmile ale opět uslyšíte staré známé Say My Name, bude vám všechno ostatní u zádele.
3. Clash of Clans – Revenge
Všichni už moc dobře víme, že Liamu Neesonovi se nevyplácí unést dceru, zabít ex-manželku nebo mu prostě jen volat na mobil. Ani napadení jeho vesničky ve hře Clash of Clans se vám nemusí dvakrát vyplatit. Jasný, z Neesonova hrozícího trademarku už se stává malinko klišé. Dokud si však bude největší drsňák Hollywoodu svůj chraplák stále tolik užívat, vadit to bude asi málokomu.
2. Nascar
Z celebrit ovšem nejvíce zabodoval osobitý komik Nick Offerman, jenž se nás rozhodl nalákat na další sezónu nekonečných závodů Nascar. Z úst někoho jiného by z upoutávky vyšla jen dávka pitomých klišé mířící na typické americké burany. V Offermanově podání se ovšem dočkáme mile švihlého songu s jeho typickým humorem. Hodně zábavná dvouminutovka.
1. Mophie - All-Powerless
K úspěšnému spotu ale nepotřebujete hereckou hvězdu, a v tomto případě dokonce ani světoznámou značku. Stačí vám jen katastrofický námět, výtečný vizuál jak z dílny Michaela Baye či Rolanda Emmericha a celkem vtipná pointa, a máte o povedenou reklamu vystaráno. A mobilní baterie Mophie si ihned běží koupit všichni američtí reklamožrouti.
P. S.: Cenu za největší reklamní bizár poslední doby si však bez debat zaslouží tenhle kousek. Jestli tohle nedonutilo všechny hysterické americké matky napařit svým capartům domácí vězení, a pro jejich vlastní bezpečnost je ještě raději zavřít ve sklepě, tak už fakt nevím.
Jaké reklamy nejvíce oslovily vás? A na jaký povedený kousek jsme zapomněli?
Registrace
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
Zapomenuté heslo
Přihlášení
Registrace
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Vytvářet filmové blogy
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
Od fastfoodových a nápojových korporací tradičně ty nejtrapnější reklamy.