Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Hra na oliheň je nejsledovanějším seriálem od Netflixu


ikona
Spooner
Bridgertonovihra na oliheňnetflixsquid gamezaklínač
Korejci zdolali dobové drama, Zaklínače i Chrise Hemswortha. 

A úspěch nečekaného fenoménu podzimu je dokonale završen. Ještě na začátku září věděli o blížící se premiéře seriálu Hra na oliheň hlavně velcí netflixovští nadšenci, které zaujal trailer a těšili se na další potenciální korejskou pecku. Jenže výsledek překonal i ty nejpozitivnější odhady. Ze seriálu plného poněkud brutálnějších dětských her se stal globální fenomén. Ten se sice v prvních dnech rozjížděl pozvolna (seriál ostatně startoval na Netflixu ve stejný den jako třetí řada populární Sexuální výchovy), buzz okolo kvalit seriálu se ovšem začal šířit neskutečně rychle a nadšených reakcí, memů, parodií či teorií do budoucna je aktuálně plný internet. Šéf Netflixu Ted Sarandos už pak před pár týdny uvedl, že při aktuálním trendu očekává od Olihně útok na pozici nejsledovanějšího seriálu Netflixu. Výsledek ale možná nakonec překvapil i jeho.

Ano, Hra na oliheň je už oficiálně nejsledovanějším počinem v historii Netflixu. Za necelé čtyři týdny od premiéry si korejskou brutalitku pustilo 111 milionů domácností. Seriál tak za sebou zanechal s velký náskokem dobovou romantiku Bridgertonovi s 82 miliony či samotného Zaklínače se 76 mega. Squid Game se pak samozřejmě stalo i nejúspěšnějším neanglicky mluveným seriálem a sesadil tak z trůnu francouzského Lupina, který se chlubil 70 miliony domácností. Úspěch Hry na olihně je pak impozantní i z toho důvodu, že v číslech seriál překonal i originální filmovou produkci Netflixu v čele s akčním Vyproštěním, které se číselně zastavilo těšně pod stovkou. Těchto čísel pak korejský megahit podle všeho dosáhnul už za prvních 25 dnů, u předchozích titulů přitom Netflix zveřejňoval údaje až po 28 dnech. Miliony se tak mohou ještě o malinko navýšit.

Sluší se pak připomenout, že sledovanost Netflixu se počítá podle účtů, které si pustily alespoň 2 minuty daného počinu, nikoliv zhlédnutí celého filmu/seriálu. I přesto je úspěch Hry na oliheň opravdu masivní a dokazuje, že Netflix je globálně v takové pozici, že umí udělat kulturní událost zkrátka ze všeho. A navíc „naučil“ diváky po celém světě koukat i na jiné než jen anglicky mluvené kousky. Otázkou samozřejmě zůstává, jak dlouho Olihni prvenství vydrží. Bridgertonovým ostatně nevydrželo první místo ani rok a za rohem už číhá druhé série Zaklínače. I přesto je sukces korejských šikulů i samotného Netflixu zase jednou nezpochybnitelný. Teď už by to jen chtělo konečně oznámit tu druhou řadu.

Komentáře

  • Do této diskuze ještě nikdo nepřispěl, buďte první.
VSTOUPIT
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení


Registrace