Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Hvězdná brána: Recenze

příspěvky 161 - 180 Napsat příspěvek

Fluke

Nova generace v serialech nebyla? Trochu to nechapu co tim myslis, kazdopadne, nektere dily SG-1 se velmi napadne podobaji tem z Nove generace (asi tak 90% veci co bylo v SG-1 je i v TNG):D
1959
Nova generace v serialech nebyla? Trochu to nechapu co tim myslis, kazdopadne, nektere dily SG-1 se velmi napadne podobaji tem z Nove generace (asi tak 90% veci co bylo v SG-1 je i v TNG)*:D*
Fluke
0 0
reagovat

HAL

Určitě se koukni dál. Protože některé díly ze 7 a 8 řady jsou fakt bomba.
1958
Určitě se koukni dál. Protože některé díly ze 7 a 8 řady jsou fakt bomba.
HAL
0 0
reagovat
Puffy: Dik, opravim. A aby bylo jasno - ten les mi vadi vsude. Je to pro me synonymum vancouverskych produkci. ;)))

Fluke: Ano, zaknatel je originalni. vubec nepripomina phasery ze ze Star Treku. Vubec. ;)
1957
Puffy: Dik, opravim. A aby bylo jasno - ten les mi vadi vsude. Je to pro me synonymum vancouverskych produkci. ;))) Fluke: Ano, zaknatel je originalni. vubec nepripomina phasery ze ze Star Treku. Vubec. ;)
0 0
reagovat
Jo SG-1 pro mě skončila cca 7. řadou, ale i tak to byl seriál, kterej přinesl spoustu novejch věcí, třeba Zakňakteli:D Nicméně radši jsem přešel na SGA, i když nějaké díly jsou až moc stand alone nebo doslova o ničem, tak chytili tu chemii a zábavu, kterou měla kdysi SG-1. A ve druhé půlce třetí sezóny je SGA doslova skvělej sitcom a to myslím v dobrým:+

P.S. Teď si uvědomuju, že Nová generace ještě v seriálech nebyla a to je originál jako TOS:)
1956
Jo SG-1 pro mě skončila cca 7. řadou, ale i tak to byl seriál, kterej přinesl spoustu novejch věcí, třeba Zakňakteli:D Nicméně radši jsem přešel na SGA, i když nějaké díly jsou až moc stand alone nebo doslova o ničem, tak chytili tu chemii a zábavu, kterou měla kdysi SG-1. A ve druhé půlce třetí sezóny je SGA doslova skvělej sitcom a to myslím v dobrým*:+* P.S. Teď si uvědomuju, že Nová generace ještě v seriálech nebyla a to je originál jako TOS:)
0 0
reagovat
speta.jr: Z SG znam jen Goauldy a takový ty frajery z jiný galaxie, co proti Goauldům bojujou. Teda myslím, že už nějak vymírali a chtěli lidstvu pomoci. Viva TV Nova. Sci fi mam rad, ale na tohle jsem si zatim neudělal čas. 10 serií je moc :) Star Treky jsem koukal postupně, taky jsem ale neviděl všechno (myslim, že jsem neviděl některý díly ze všech seriíí, kromě Enterprise, který jsem dal celý). Každopádně rasy ve Star Treku mám radši:+
1955
speta.jr: Z SG znam jen Goauldy a takový ty frajery z jiný galaxie, co proti Goauldům bojujou. Teda myslím, že už nějak vymírali a chtěli lidstvu pomoci. Viva TV Nova. Sci fi mam rad, ale na tohle jsem si zatim neudělal čas. 10 serií je moc *:)* Star Treky jsem koukal postupně, taky jsem ale neviděl všechno (myslim, že jsem neviděl některý díly ze všech seriíí, kromě Enterprise, který jsem dal celý). Každopádně rasy ve Star Treku mám radši*:+*
0 0
reagovat

maty39

...a Jem´Hadaři a Vortove :D
1954
...a Jem´Hadaři a Vortove *:D*
maty39
0 0
reagovat

NonSuch

Naprosto souhlasim, Nova generace je sice skoro 20 let stara, ale je to original, SGcko jen kopiruje. A ted me prekecali at se kouknu na DS9 a po porodnich bolectech v 1. trech radach se mi dostava velmi nadstandartniho zazitku, vesmirne bitvy ve SW hadra. Navic, ve kterem jinem serialu mate vysvetleno proc vsude ve vesmiru mluvi anglicky (myslim, ze v zadnem).

Ale sG-1 je srdcovka, zmena obsazeni v 9. rade se mitaky moc nezamlouvala, ale dej 10. rady je uspokojivy a navic je tam Vala, tu zeru.
1953
Naprosto souhlasim, Nova generace je sice skoro 20 let stara, ale je to original, SGcko jen kopiruje. A ted me prekecali at se kouknu na DS9 a po porodnich bolectech v 1. trech radach se mi dostava velmi nadstandartniho zazitku, vesmirne bitvy ve SW hadra. Navic, ve kterem jinem serialu mate vysvetleno proc vsude ve vesmiru mluvi anglicky (myslim, ze v zadnem). Ale sG-1 je srdcovka, zmena obsazeni v 9. rade se mitaky moc nezamlouvala, ale dej 10. rady je uspokojivy a navic je tam Vala, tu zeru.
NonSuch
0 0
reagovat
imf: To s tymi Kanadskymi rozpoctami si si mohol odpustit. Je sice pravda ze v Stargate neustale pobehuju v tom istom jednom lese, ale pri Battlestar Galactice alebo Eureke to nikomu nevadi, tak preco ti to vadi u Stargate.
1952
imf: To s tymi Kanadskymi rozpoctami si si mohol odpustit. Je sice pravda ze v Stargate neustale pobehuju v tom istom jednom lese, ale pri Battlestar Galactice alebo Eureke to nikomu nevadi, tak preco ti to vadi u Stargate.
0 0
reagovat
No konecne imf. Len si oprav ze Nova bude teraz vysielat Stargate od 7 serie. 1-6 uz na Nove bola. Podla mna bola Stargate super po 8 seriu. Miestami boli slabsie obdobia, ale oplati sa to dopozerat do 8 serii, lebo obsahuje fantasticke uzavretie celeho pribehu Stargate.
Od 9 serii sa autori pokusili o restart serie s novymi hercami a s novou hlavnou zapletkou, ale to uz nebolo nic extra. Novy herci sa ukazali ako slaba nahrada, a tych par co ostalo s predoslych serii uz po 10 rokoch zacali tiez nudit. Naviac predcasnym zrusenim Stargate znemoznili autorom poriadne rozvinut tuto novu zapletku. Takze od 9 serii je to nuda, ale prvych 8 patri ku klasike scifi serialov.
1951
No konecne imf. Len si oprav ze Nova bude teraz vysielat Stargate od 7 serie. 1-6 uz na Nove bola. Podla mna bola Stargate super po 8 seriu. Miestami boli slabsie obdobia, ale oplati sa to dopozerat do 8 serii, lebo obsahuje fantasticke uzavretie celeho pribehu Stargate. Od 9 serii sa autori pokusili o restart serie s novymi hercami a s novou hlavnou zapletkou, ale to uz nebolo nic extra. Novy herci sa ukazali ako slaba nahrada, a tych par co ostalo s predoslych serii uz po 10 rokoch zacali tiez nudit. Naviac predcasnym zrusenim Stargate znemoznili autorom poriadne rozvinut tuto novu zapletku. Takze od 9 serii je to nuda, ale prvych 8 patri ku klasike scifi serialov.
0 0
reagovat
stargate serial se jiste da prirovnat star treku, vpodstate kazdy sci-fi serial PO star treku do znacne miry kopiruje jeho schemata, lec pokud v necem st, krome toho ze byl vice-mene prvni, exceluje, jsou to herecke vykony nekterych postav, viz famozni patrick stewart v roli velkeho plesouna vuci macgyverovi v roli muze s emocionalnim rozpetim skrine co se snazi si vydelat na najem, ale i dalsi herci v sg1 jsou naprosto strasni myslim i na kanadske televizni pomery :)

emmerichova stargate rozhodne ano... tohle ale teda ne

je fakt ze v dobe vzniku nebylo prilis mnoho alternativ ale ted je na vyber minimalne galactika, ktera sice taky neni dokonala ale o nekolik trid lepsi a i kdyz olmos hraje podobnou postavu jako macgyver (jeden vyraz cely serial :) nejak mu to na rozdil od macgyvera zeru...
1950
stargate serial se jiste da prirovnat star treku, vpodstate kazdy sci-fi serial PO star treku do znacne miry kopiruje jeho schemata, lec pokud v necem st, krome toho ze byl vice-mene prvni, exceluje, jsou to herecke vykony nekterych postav, viz famozni patrick stewart v roli velkeho plesouna vuci macgyverovi v roli muze s emocionalnim rozpetim skrine co se snazi si vydelat na najem, ale i dalsi herci v sg1 jsou naprosto strasni myslim i na kanadske televizni pomery :) emmerichova stargate rozhodne ano... tohle ale teda ne je fakt ze v dobe vzniku nebylo prilis mnoho alternativ ale ted je na vyber minimalne galactika, ktera sice taky neni dokonala ale o nekolik trid lepsi a i kdyz olmos hraje podobnou postavu jako macgyver (jeden vyraz cely serial :) nejak mu to na rozdil od macgyvera zeru...
0 0
reagovat
I když Ori nesnáším a přijdou mi na hlavu padlí, tak desátá série je povedená a koukatelná. Celkem mě i zamrzí, že už je poslední. Ale raději to utnout "na vrcholu" než aby seriál vyšuměl do prázdna. Jinak jsem zvědavej na ten třetí SG seriál.
Nevím co máte proti šesté sérii, mně se celkem líbila, hlavně kvůli Jonasovi. Jonas je nejlepší :+ .
PS: Teď jsem si vzpomněl na opakující den v seriálu Lois&Clark. Ty seriály by měl někdo sepsat do nějakého článku, nebylo by jich málo :D
1949
I když Ori nesnáším a přijdou mi na hlavu padlí, tak desátá série je povedená a koukatelná. Celkem mě i zamrzí, že už je poslední. Ale raději to utnout "na vrcholu" než aby seriál vyšuměl do prázdna. Jinak jsem zvědavej na ten třetí SG seriál. Nevím co máte proti šesté sérii, mně se celkem líbila, hlavně kvůli Jonasovi. Jonas je nejlepší *:+* . PS: Teď jsem si vzpomněl na opakující den v seriálu Lois&Clark. Ty seriály by měl někdo sepsat do nějakého článku, nebylo by jich málo *:D*
0 0
reagovat
U StarGate jsem taky strávil docela dost času. Zpočátku jsem se díval hlavně kvůli skvělé předloze (spolu s Independence Day jediný Emmerichův koukatelný film), ale velice rychle mě chytla a vydržel jsem u ní všech 5 sérií které u nás šly v televizi. Děj seriálu sice většinou není nic extra a ultranízký rozpočet je taky často hodně vidět, ale snad v každém díle je nějaký nápad, něco originálního a zábavného kvůli čemu jsem další den zase kempil před televizí. Na další série se možná někdy podívám, plánuji to už docela dost dlouho a vzhledem k tomu že jsem nic ze seriálu už pěkně dlouho neviděl se ani nebojím že by se mi nějak omrzel. Jsem docela zvědav jestli jsou opravdu tak špatné :)
1948
U StarGate jsem taky strávil docela dost času. Zpočátku jsem se díval hlavně kvůli skvělé předloze (spolu s Independence Day jediný Emmerichův koukatelný film), ale velice rychle mě chytla a vydržel jsem u ní všech 5 sérií které u nás šly v televizi. Děj seriálu sice většinou není nic extra a ultranízký rozpočet je taky často hodně vidět, ale snad v každém díle je nějaký nápad, něco originálního a zábavného kvůli čemu jsem další den zase kempil před televizí. Na další série se možná někdy podívám, plánuji to už docela dost dlouho a vzhledem k tomu že jsem nic ze seriálu už pěkně dlouho neviděl se ani nebojím že by se mi nějak omrzel. Jsem docela zvědav jestli jsou opravdu tak špatné *:)*
0 0
reagovat

imf

To víš že po toně jeden hodim:)
1947
To víš že po toně jeden hodim*:)*
imf
0 0
reagovat
Pro mě jednoznačně nejlepší seriál. Jakoby to bylo včera, kdy jsem si v neděli dopoledne zapnul televizi a nahodou jsem prepnul na novu a tam akorat zacinal stargate. To byl osud. Tomuhle serialu nemůžu nic vytknout. Zbožňuju postavu O'Neilla. Ten jeho humor je legendarní. Nejslabší článek celé serie je šestá řada. Nejlepší je jednoznačně sedmá série. Díly jako Evolution, Heroes, a hlavně Lost City je vrchol serialu. Devátá serie je kapitola sama o sobě. Bez RDA to neni ono. Mitchel mi připadá, že má v serialu jedinou ulohu: zastoupit RDA, ale jeho vystupování a pokusy o humor a la O'Neill jsou spise trapne. Ale i tak devitka neni k zahozeni a po několika vlažných dílech se to slušně rozjiždi8):+
1946
Pro mě jednoznačně nejlepší seriál. Jakoby to bylo včera, kdy jsem si v neděli dopoledne zapnul televizi a nahodou jsem prepnul na novu a tam akorat zacinal stargate. To byl osud. Tomuhle serialu nemůžu nic vytknout. Zbožňuju postavu O'Neilla. Ten jeho humor je legendarní. Nejslabší článek celé serie je šestá řada. Nejlepší je jednoznačně sedmá série. Díly jako Evolution, Heroes, a hlavně Lost City je vrchol serialu. Devátá serie je kapitola sama o sobě. Bez RDA to neni ono. Mitchel mi připadá, že má v serialu jedinou ulohu: zastoupit RDA, ale jeho vystupování a pokusy o humor a la O'Neill jsou spise trapne. Ale i tak devitka neni k zahozeni a po několika vlažných dílech se to slušně rozjiždi*8)**:+*
0 0
reagovat
Těžko se mi na tom může něco nelíbít, když je to pro mě nejlepší seriál posledních let. Jedině, co bych chtěl víc, je víc akčních věcí ve vesmíru. Víc vesmírných bitev.
1945
Těžko se mi na tom může něco nelíbít, když je to pro mě nejlepší seriál posledních let. Jedině, co bych chtěl víc, je víc akčních věcí ve vesmíru. Víc vesmírných bitev.
0 0
reagovat
Nejvíce se mi na seriálu líbila konfrontace našich technologie s mimozemskou (P-90, rakety Maverick, RPG, C4 apod). S příchodem star-trekovských technologií to už ztratilo ten spravnej nádech. Ale kdykoliv se na to rád mrknu (hlavně kvůli B´aalovi).
PS: Opakující díl byl i v Aktech X.
1944
Nejvíce se mi na seriálu líbila konfrontace našich technologie s mimozemskou (P-90, rakety Maverick, RPG, C4 apod). S příchodem star-trekovských technologií to už ztratilo ten spravnej nádech. Ale kdykoliv se na to rád mrknu (hlavně kvůli B´aalovi). PS: Opakující díl byl i v Aktech X.
0 0
reagovat
SG-1 fandove si konecne vymodlili zarazeni do serialove rubriky a my jim to tu drtime takovym offtopicem.;) Shame on us.
BTW: Ten "kuk" je bozi.:D
1941
SG-1 fandove si konecne vymodlili zarazeni do serialove rubriky a my jim to tu drtime takovym offtopicem.*;)* Shame on us. BTW: Ten "kuk" je bozi.*:D*
0 0
reagovat
No dobře, o něco málo větší:D
1942
No dobře, o něco málo větší*:D*
0 0
reagovat

maty39

Myslis...?
kuk :D
1943
Myslis...? [link="http://www.logoi.com/pastimages/img/hercules_4.jpg"]kuk[/link] *:D*
maty39
0 0
reagovat
Xena měla hlavně větší výstřih:D:D
1940
Xena měla hlavně větší výstřih*:D**:D*
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se