Podle mé soukromé teorie jsou všechny tyhle remaky vlastně přiznáním stanic, že televize s reklamami je v době Netflixu a VoD pro mladou generaci už mrtvá věc a tyhle předělávky jsou určené nostalgikům generace 40+ (pokud vám v roce 1985 bylo 10 let, je vám dnes 42). U nás je to o pár let posunuté, protože spousta těch osmdesátkových věcí jako Knight Rider, Miami Vice, Moonlightning, Dalas/Dynastie se k nám dostaly až v 90tých letech, kvůli poptávce po západních seriálech a jejich dostupné ceně jako starých sérií.
Viděli jsme jak dopadl remake Knight Ridera nebo Baywatch jenom Lethal Weapon se tak nějak drží. Proč by se někdo kromě nostalgiků chtěl dívat na neonové outfity Miami osmdesátých let mi uniká.
To už je mi milejší přístup britů - každých deset let sice natočí novou verzi Dickense, Austenové nebo Sherlocka, ale seriály jako Profesionálové nebo Dempsey a Makepeaceová prostě nepředělávají.
reagovat
|